İzleyiciler

Translate

16 Haziran 2017

BLOG YAZARLARI İÇİN BİR YAZI; BLOĞA YÖNETİCİ EKLEME VE MAİL ADRESİ DEĞİŞTİRME

Merhaba,
Bugün ben de  uzun zamandır düşündüğüm bu mail adresi değiştirme eylemini gerçekleştirmiş oldum. Öncelikle efendim, mail adresinizle bloğunuza giriş yapıp, sol taraftaki ayarlar-temel butonuna tıklıyoruz.. Orada mail adresimizin yazdığı yönetici olarak göründüğümüz kutucuğun altındaki yazar ekle butonuna tıklıyoruz... Oraya gmail adresimizi yazıp davet gönderiyoruz. Gmail adresimize giriş yapıp daveti kabul ediyor, daha sonra bloggerdan ilk yönetici mailimizden, yeni, mailide yönetici yapıyor ve dilersekte diğer maili silebiliyoruz. Ben biraz çekindiğim için, içeriğe yedekle bölümünden, yedeğini de aldım. Onuda ayarlar, diğer bölümünden içeriği yedekle butonuna tıklayarak bilgisayaranıza dosya uzantısı şeklinde kaydedebilirsiniz. Ben açmayı beceremesem de en azından bloğu kaybetmem halinde yardım alıp tekrardan içerik oluşturabilirim diye düşünüyorum...

Her neyse benim için en kolayı mail adresi değiştirmek oldu. Eski yönetici silindi ve yeni gmailimle artık yola devam edebiliyorum 🙏🙏

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara