İzleyiciler

Translate

19 Temmuz 2017

madecassol, hametan krem, evigen e vitamini karıştırdım ve onarıcı krem elde ettim :)

Merhaba,
En son yazımda roza için teoxane üründen bahsetmiştim. Cilt toparlayıcı ve onarıcı bir kreme ihtiyacım vardı. Ancak yanlış anlamış olduğum185 değil de 300 küsürlü bir fiyatı olduğundan bahsedildiğinde şimdilik vazgeçtim. İnternette çok  fiyat farklılığı var. 160'tan başlayan fiyat 290a kadar gidiyor. Ancak 300 küsür diyen eczaneye güvenim sarsıldı açıkçası 😕
Ben de cildimi onarıcı, yapılandırıcı bir krem araştırırken neredeyse her bayanın denediği onarıcı, vitaminli bir krem yapmaya karar verdim 😮

Eczaneye gittim. Oradan bir adet madecassol, bir adet hametan ve bir kutu da evigen evitamini aldım. 

 Bu üç ürüne toplamda 24 tl para ödedim. Evigen e vitamini kapsülün içerisinde toplamda 5 ampül var. E vitaminin cilde yararlarını bilmeyen yoktur. Ancak kısa bir şekilde geçmek istiyorum yine. E vitamini  cildi onarıcı, kırışıklık giderici, nemlendirici ve besleyici özelliklere sahip. Çoğu anti aging krem ve serumların içerisinde bulundurulur. Bunun fiyatı 6 tl diye hatırlıyorum. Bu kadar uygun fiyatlı olmasını açıkcası beklemiyordum. Tüketim çılgınlığını doruklara kadar yaşadığımız şu dönemlerde bilinçli alışveriş yapmak en önemlisi diye düşünüyorum. Diğer kozmetik ürünlere oranla daha yararlı ve zararı minumuma inmiş, bu kremi hassas ve alerjik bünyem kolayca kabul etti 👏
 Gelelim kremin yapılışına. İnternette okuduklarım yaptığım araştırmalara göre 30 gram hametan tüpün hepsini, madecassol'un de 30 grama denk gelecek şekilde boş bir krem kutusuna boşalttım. Üzerine 3 tane e vitamini ampul kırıp karıştırdım. E vitamini ampulu fazla kırmamak istememin sebebi sorun yaşarım veya kıllanma olur diye korkmamdı. Bunu da not olarak ekleyebilirim. Yüzüm için kullanacağım için, Hametan'ın merhemini değil de kremini verdi eczaneci. Tariflerde de kremini alın diyorlar zaten. Hametan'ın içerisinde birçok kozmetik üründe onarıcı, iyileştirici etkiye sahip, cadı fındığı olarak bilinen bir bitki mevcut. Bu arada bepanten değil de bu kremi tercih etmemin nedeni, araştırmalarımda kullananların bu ürünü daha çok beğenip tavsiye etmeleri diyebilirim. Bu yüzden bu güzel nemlendiriciyi tercih ettim. 
İlk gün cildimi pure beauty white serisinin temizleyicisiyle temizledim. Bu ara bunu kullanıyorum. Tüm ciltler için geçerli yazıyor üstünde. Sabah- akşam cilt temizliği öneriliyor. 1. bitti, 2.yi de yeni aldım. İndirim yoktu 36 tl verdim 😑 Güzel temizliyor ve cildimi kızartmıyor en önemlisi. Ama cildim yıkadıktan sonra nemlendirici istiyorum diye bağırıyor sanki. Sabahları yıkamak faydalı olur çünkü cildi uv ışınlarından koruyormuş. Markanın iddiası bu yönde. 
Cildim iyice temizlendikten sonra göz altlarıma denk gelmeyecek şekilde, kremi sürdüm. Madecassol ve hametan eşit olduğundan mıdır bilinmez azıcık kaşıntı yaptı. O da yara ve yanık kremi olarak kulllanılan içerisinde asitik madde olan madecassol'dan diye düşündüm. Yanma, tahriş ve rahatsızlık hissi yok denecek kadar az. Sadece çok hafif burun kenarımda kaşıntı oldu. Sonuç olarak; Nemlenme güzel. Sadece uzun vade kullanımında en doğru sonuçlara ulaşabilirim diye düşünüyorum. 2. gün eczanaden bir hametan krem ve bir kutuda avicap a vitamini aldım. 11 tl ödedim ikisine. Bu arada uygun olduğundan fiyat sormuyorum. Avicap 2 tl birşey sanırım 😯

A vitamini içinde fazla araştırma yaptığımdan içerisinde minik kapsüllerin içinde olduğundan çabuk bozulacağını düşündüm. Bu yüzden kremin içine karıştırmak yerine iğneyle delip 2 adet kapsülü yüzüme sürdüm. Herhangi bir yanma tahriş söz konusu değil. A vitamini güneş yanıkları için onarıcı, kırışıklık giderici ve leke giderici olarak biliniyor. Daha sonra yeni aldığım hametan kremi ve madecassol'un içinde kalan kremi, krem kutuma boşaltıp buzdolabına geri koydum. Tedbir amaçlı dolapta saklıyorum bu arada. Bu karışımdan sonra kremi yüzüme sürdüğümde o kaşıntı hissi hiç olmadı. Gayet yumuşak ve nemli bir ciltle uykuya daldım :)
Sabahları madecassol kremin içeriğinden korkuğumdan dolayı sürmüyorum. Leke giderici özelliği ve içerisindeki asitlerden dolayı, yüzümde leke oluşturur diye sabah kullanmıyorum. Madecassol aynı zamanda gençleştirici etkiye sahip olduğu için, cilt yenilerken soyulmasından korktuğum için, bir tüp hametan krem daha ekledim ve   şu anda güvenle kullanıyorum. Şimdilik bir ay kadar kullanıma hazır nemlendirici kremim hazır. Gayet memnun bir şekilde kullanıyorum. Tavsiye eder miyim derseniz evet ederim. Benim gibi fazla hassas ve alerjik bir bünye bile kabul ettiyse herkes kullanabilir. Umarım yararlı olmuşumdur... 
Şimdilik hoşçakalın 🙋


Not: Tam 1 ay oldu kremi kullanıyorum. Dolapta sakladım yüzüme dolaptan çıkarıp soğuk soğuk sürdüm. Devasa bir etkisi olmasa da nemlendirmesi iyi. Tam kozmetik olmadığı içinde parfüm kokusu da yok. Parfümlü ürünler kullanmayı sevmiyorum zaten. Bir daha kullanır mıyım? Evet kullanırım. Daha güzel muadil bir ürün bulmazsam eğer. Kışa tekrar hazırlayabilirim diye düşünüyorum. 

4 yorum:

  1. en az iki ay kullanılmalıdır diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe aseton5 Ekim 2020 15:12

      evet ürünler düzenli kullanıldığında etkisini gösteriyor.

      Sil
  2. yıl 2020 ve şuan e vitaminine verdiğim para 80 lira iyi günler cgdcgdguıs

    YanıtlaSil
  3. pembe aseton5 Ekim 2020 15:15

    Merhaba, maalesef fiyatlar hızla artıyor.

    YanıtlaSil

Blogda Ara