İzleyiciler

Translate

26 Ağustos 2017

defacto ve koton parfümleri

Merhabaa,
Kuzenimden aldığım ve kalıcılığı hoşuma giden, defacto'nun bir parfümünden bahsedeceğim önce. My color 🌺🌸
De facto'dan 25 tl civarı alınmış bu parfüm. 100 ml. Çiçeksi bir kokuya sahip. Adeta çiçek kokuyorsunuz 😍
Fiyat olarakta ml olarakta çok uygun olduğundan paylaşmak istedim. Sıktıktan sonra 1 gün kalıcılığı mevcut koku hafiflemiş bir şekilde durmaya devam ediyor. Hani bazen temizlik hissi hissedersiniz ya, heh işte o bu parfüm. Öyle iddialı, kadınsı, dişi seksi falan değil. Temiz, masum, çiçeksi hatta bebeksi bir koku. Ben çok sevdim. Fiyatı kalıcığı herşeyiyle ekonomik bir ürün. Tavsiye edilir 💘

Bunu bitirdikten sonra geçen hafta Koton'da alışveriş yaparken testerını çok beğendiğim bir parfüm aldım. Pink crystal..

Sanırım çiçek kokusunu çok seviyorum :) Bu da diğer ürün gibi çiçeksi bir koku 🌸🌺🌺🌺
Ancak My color'a oranla kokusu çok daha kalıcı ve daha yoğun. Diğerine oranla daha çok beğendiğim bir parfüm oldu. 100 ml ve fiyatı da 30 tl. Yine çok ekonomik ve kullanışlı bir ürün. Ambalaj olarakta çok şık ve uzun süre kullanabileceğiniz bir ürün. Kalıcılığı 2 günü buluyor.  Üstümde sabah sıktığım parfüm hala buram buram kokmaya devam ediyor. 
Bu ürün de şiddetle tavsiye edilir. Bunun yanında bir ürün daha aldım. Freesia vücut spreyi.
Parfüm alırken sepette bunlardan görünce bir bakayım dedim. Testerı ağır ve yoğun bir kokuya sahipti. 100 ml plastik şişe içerisinde ki bu vücut spreyinin kadınsı bir koku ve çekicilik gibi vaadleri var 💏
Odunsu, misk, amberden oluşan bir içeriği olduğu için misk gibi ağır ve yoğun kokuyor en başta. Ablam hiç hoşlanmadı sıktıktan sonra. Fiyatı indirimli 7,90 tl olunca aldım gitsin 👧
Adı üstünde vücut spreyi vücuduma bir güzel sıktım ilk gün. Evet bildiğimiz misk gibi kokuyor ilk başta. Ama gün içerisinde o koku çok hafif bir şekilde kalıp teninizde çekici bir koku olarak kalmaya devam ediyor. Hem fiyatı çok uygun hem de güzel bir koku. Bütün gün sizi kokusuyla boğup bunaltmıyor, vücudunuzun daha dişi kokmasına neden oluyor 🙈😀
Alıp kullanılabilir. Ben hepsini çok çok sevdim.
Tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakalınn🙋🙋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara