İzleyiciler

Translate

23 Temmuz 2017

Avene compact fondöten. 50 spf sable rengi aldım kullandım

Merhaba,
 malum yaz ayındayız ve havalar çok sıcak 🔆🔅🔆🔆
Benim gibi kronik ürtiker rahatsızlığına sahip olanlar, buna baglı gelişen roza rahatsızlığından da muzdarip oluyorlar çogu zaman. Maalesef yaz mevsimini çok sevsem de, aşırı sıcak havalar bana pek iyi gelmiyor. Özellikle güneşe çıktığımda güneş koruyucu kullansam da kullanmasam da, yanak bölgem kıpkırmızı oluyor. Ben de fazla ürün kullanmaktansa, araştırma yapıp hem yüksek koruma faktörlü ve kapatıcı özelliğe sahip dermokozmetik zararsız bir ürün aldım. Avene compact teinte sable spf 50...


 Gördüğünüz üzere, içerisinde 1 adet kapak daha var. O da süngeri için. Böylece zaten yumuşak kıvamdaki fondöten tüm süngere bulaşmıyor.
 Rengini iyice görmeniz açısından, iki kere çektim. Bu sable olan açık rengi. Bir de koyu tonu var. İki renk seçeneği olması üzücü açıkçası.  Renk meselesine tekrar döneceğim. Miktarı 10 gr. Düzenli kullanımda çabuk biter. Aynası olması ve çantada kolay taşınabilir boyutuyla rahatlıkla yanınızda taşıyabilirsiniz.
Renk buradan daha iyi anlaşılır diye düşünüyorum. Açıkçası daha açık bir renk bekliyordum. Tenime biraz koyu geldi. Yüzümü yıkadığımda beyazlıyorum. Ama yaz için uygun bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Zaten bronz görünme hevesindeyseniz, az miktarda sürüp diğer zararlı kozmetiklere oranla, güvenle kullanabilirsiniz.
Gelelim ürünün vaatlerine;  Avene markası rahatlatıcı termal sularıyla ünlüdür. İçerisinde cildi nemlendirici, roza için kızarıklığı azaltıcı, cildi rahatlatacağı etken maddeleriyle, hem cildi güneşten koruyup nemlendiriyor, hem de kapatıcılık sağlıyor.  Ürüne bayıldım harika diyemem ama yüzüme sürdüğümde içim her daim rahat. Kimyasal kozmetik ürünlerse bu tip ürünleri tercih edip daha az zararla kurtulmak mümkün diye düşünüyorum..
Ürünü www.dermokozmetik.com dan aldım. 62,92 fiyatı olan ürün, 6 lira kargo 6 lira kapıda nakit ödeme ucreti, kdv derken, 86,50 tl'ye elime ulaştı. Daha uygun fiyatlı siteler olmasına rağmen, ürünün orjinalliğinden ve kalitesinden kuşkum olmasın diye bu siteyi tercih ettim. Dün verdiğim sipariş bir  gün sonra  elime ulaştı. Tek problem, ürünün yanında deneme boy ürün gönderebilirler diye düşünmüştüm ama maalesef hiçbirşey gelmedi 😞 Belki kapıda ödeme seçeneğini kullandığimdan dolayıdır. Bu arada, maieczane'den sipariş vericektim ama kapıda ödeme seçenekleri yoktu maalesef. Dermokozmetik.com kredi kartı olmayanlar için iyi diyebilirim. Kapıda ödeme seçeneğini bulması bu tip sitelerde zor çünkü..
Bu fondöteni tek ürün olarak kullanabilmekte güzel bir avantaj. Altına nemlendirci vs birşey istemiyor. Süngerle hafif bastırarak tüm yüzünüze kolayca uygulayabilirsiniz. Cilt nemli, sağlıklı ve parlak duruyor. Sadece renginden dolayı hoşnutsuzum. Diğer özelliklerini sevdim. Yüzüm de nasıl durduğunu göstermeden rahat edemiycem. Alırken daha emin olabilirsiniz görürseniz eğer duruşunu 😌

Fotografta ürünü az miktarda sürdüm. Ancak rengi koyu olduğu için, renk farklılığı oluştu. Ayrıca kutunun ambalajindada var, yoğun sürmemeniz gerekiyor, aksi halde kalıp gibi bir görüntü oluşturuyor. Ayrıca ürünü boyun çevrenize de uygularsanız eğer renk farklılıgının görüntüsü kaybolucaktır. Şu anda bu tip bir ürüne çook ihtiyacım olduğu için kullanıyorum. Bir daha alır mısın derseniz, hayır almam😛 Ama ürünün kalitesinden veya güvenilirliğinden değil, sadece bronz görüntü sevmediğimden.. 
Bu arada Avene, la roche posay gibi ürunleri çoğu eczaneden bulabilirsiniz. Benim çevremde dermokozmetik satan bir eczane olduğundan ve tam olarak güvenemediğimden onları tercih etmedim.
Umarım yararlı olmuşumdur. Dermokozmetik kategorisinde bulunan farklı ürünleri denemeye devam edeceğim. Şimdilik hoşçakalın 😘😘😘😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara