İzleyiciler

Translate

29 Ağustos 2017

max factor face fınıty all day flawless 3 in 1 fondöten

Merhabaaaa,
Hafta içi başlayan bayram indirimini kaçırmadan, bu hafta sonu watsons'a gittim.  Çok ürün aldım. Ama bir arada değil hepsine ayrı ayrı yazı yazmayı düşünüyorum. Bugün merakla kullanmak istediğim bir fondötenden başlayacağım. Max Factor 3 in 1 fondöten 💛

30 ml'lik cam şişe içinde pompası mevcut. Oldukça kullanışlı. Akışkan bir yapıya sahip ama benim cildim oldukça kuru olduğu için sürümü biraz zor geldi, bu yüzden altına nemlendirici krem sürüp öyle kullanıyorum. Şişede belirtildiği gibi porselen makyaj görüntüsü verebiliyor. Rengini açık aldım. Yüzümde koyulaşma ihtimaline karşılık ve boynumla ayırt etmemesi açısından bu renkler bana daha cazip geliyor. Üzerinde yazan 3in1 içerisinde bulunan primer (makyaj bazı) concealer koyu lekeleri daha iyi kapatıp cildi canlandırmak için fondötenle birleştirilmiş.Makyaj bazı kullanmaya gerek yok ancak kuru ciltler nemlendirici kullansınlar. İlk sürüşte cildime müthiş bir aydınlık verdi. Parmağınıza aldığınız küçük bir damlayla tüm yüze tamamen uygulanabilir. Yoğun kapatıcılık isteyenler bir kat daha uygulayabilirler. Kapatıcılık orta derece, güzel. Ki ben az miktarda sürüyorum.  Fazla ve yoğun makyaj sevmeyen biri olarak benim için ideal bir ürün oldu. Koyu lekeler, sivilce izleri falan varsa eğer kapatacağını düşünmüyorum.  İnce, akışkan yapısı bb tarzında renk eşitliğini sağlayıp cilde sağlıklı canlı bir görünüm sağlıyor. Az miktarla tüm yüze uygulandığından da bereketli bir ürün, kolay kolay bitmez. İndirimsiz fiyatını bilmiyorum. Ben indirimli olarak 29,90 tl'ye aldım. Fiyatı da gayet uyguna geldi bu şekilde. 
Bu arada unutmadan spf 20 koruması da var. Üstünde yazıyor zaten. Bu tip makyaj ürünlerinin içerisinde güneş koruyucu bulunması benim için daha cazip oluyor. Artık çoğu marka bu şekilde güneş koruma eklese de söylemekte yarar var, bu koruyucular maalesef  tam yetmiyor bu yüzden ayrı olarak güneş koruyucu krem kullanıp mümkünse onun üstüne makyajı uygulamalayız bu da dipnot olarak kalsın..
Umarım yararlı olmuşumdur. 
Şimdilik hoşçakalın 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara