İzleyiciler

Translate

14 Ocak 2021

Bee Beauty bukleler için şekillendirici sac kremi yorumlarım...





Merhaba,  kıvırcık  saçlarını çok çok sevenler:) Buklelerini en güzel hale getirmek icin uğraşanlar;)
Bugün size kullandığım bir üründen bahsedeceğim. 
Bee Beauty saç şekillendirici durulanmayan saç kremi; 


Ürün 300 ml. Gayet bereketli ve uzun süre kullanılabilir. 
Gratis mağazalarında 27 tl ye satın aldım. Fiyat olarakta gayet uygun. 
Ürün bukleli saçlar izin üretilmiş. 
Elma kokusu mevcut. Hoşuma gitmedi maalesef. 
Elektriklenmeyi önlüyor. Ama saci yapıştırıyor gibi bir his verdi bana. Saçlar sürüldüğünde yapış yapış oluyor. Hacimli göstermiyor. Islak bir görünüm sevenler kullanabilir. Ama ben o yapışkanlık hissini sevmedim. Bukle konusunda bir etkisini görmedim. Saçı sertleştiriyor aynı zamanda. Maalesef sevdiğim bir ürün olmadi kendisi. Bu yüzden tavsiye etmiyorum.  Daha iyi bir ürün bulana kadar denemeye devam edeceğiz tabi ki:)) 
Hoşçakalın ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara