İzleyiciler

Translate

18 Ocak 2021

Maybelline 175 numara kalici mat ruju

 Merhabaaa

Şu pandemi döneminde tüm testerları kaldırdılar ve biz rujcular olarak çok mağdur olduk :)

Birkaç tane aldığım ruju hiç sevmedigim için arkadaşlara hediye etmek durumunda falan kaldım. Maalesef ürünün görseli ve duruşu çok farklı olabiliyor. Görsellerine bakarak aldığım ama aslında açık canlı pembe değil gül kurusu renginde çıkan maybelline 175 numaradan bahsetmek istiyorum. 



Ürün fiyatı; 50 tl indirimden aldım. Sürdüğünüz gibi kuruyor zaten. Kalıcılığı çok çok çok iyi. Ciddi anlamda maybelline fark yarattı diyebilirim. Gül kurusu rengini hiç sevmem ancak rujun dudakta duruşu çok güzel. Hem kalıcı hem dudağı daha kalın gösteriyor. Kalım göstermesi harika. Bu fiyata bu kalite bulunmaz diyor ve şiddetle tavsiye ediyorum. Aynı zamanda, bereketli bir ürün değil. Her gün kullanırsanız eğer 1 ay belki dayanır. Ancak fiyat olarakta çok uygun olduğu için, bunun sorun yaratmayacağını düşünüyorum.

Severek kullandığım ürünler arasında olacak  ve güvenerek kullandığım bir marka her daim:) 

Teşekkürler loreal  paris:) 

(Maybelline loreal paris'in markası)

Hoşçakalın 💛💛💛

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara