İzleyiciler

Translate

20 Ocak 2021

Missha Signature hassas ciltler için 13 no BB Krem Yorumlarım

 Merhaba,

Hassas tenli alerjik bünyeli biraz da kızaran bir cilde sahipseniz sürekli sağlıklı görüntü veren ürün arayışına girersiniz. Özellikle fondötenlerin günlük kullanıma uygun olmadığını hesaba katarsak bb kremler günün kurtarıcısı gibi geliyor. Hem doğal duruş hem sağlıklı cilt görünümü. Özellikle güneşten de korusun istiyorsanız bu bb krem tam da size göre. 

Missha signature bb krem



 Ürün 45 gr.

Az bir kullanımda tüm yüze yetiyor. Bereketli bir ürün. 

Trendyol indirimlerinden 179,90 tl aldım. 

Missha bildiğiniz üzere canım Kore markası 💛


İlk sürdüğünüz de yüzünüz bembeyaz oluyor ama gün içinde ciltle bütünleşiyor. Aydınlık bir görünüm veriyor. Beyaz olmayı sevenler için vazgeçilmez bir ürün olabilir. 

Nemlendirici özelliğe sahip. Benim kuru bir cildim var ancak nemlendirici krem sürmedim altına. Kuruma pullanma yapmadı. 

25 spf güneş koruması mevcut. Bundan dolayı altına güneş koruyucu da sürmedim. 

Ciltte duruşu çok güzel. 21 için biraz daha koyu diyorlar. Ama 13 numara her ciltle bütünleşebilecek bir ürün. Cildinize uyumlu hale geliyor. 

Bundan sonra bb krem olarak sürekli missha signature kullanacağım. Şiddetle tavsiye ettiğim ürünler arasına girdi kendisi. En azından bir kere de olsa alıp deneyin kullanın derim. Memnuniyet garantisi veriyorum. 

Gönül rahatlığıyla satın alabilirsiniz. 

Hoşçakalın 💛💛💛

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara