İzleyiciler

Translate

22 Mart 2021

Bursa üçevler protez tırnak salon eva

Merhaba
Üçevlerde harika manikür ve protez tırnak için size önereceğim salondan çok memnun kalacaksınız. Öncelikle fiyatlar çok çok uygun. İnce el emeği ile yapılan profesyonel ellerden yararlanmak isterseniz kesinlikle uğrayın derim
 Ben yaptırdım çok memnun kaldım. 
Öncesi ve sonrasını görüyorsunuz. Gerçekten muazzam bir değişim ve daha kadınsı eller.
Bir Kadının elleri ve tırnak bakimlarina çok dikkat etmesi gerektiğini düşünüyorum. Özellikle parafin el bakımı uygulamasıyla da çok daha güzel ellere sahip olabiliyorsunuz. Daha yumuşak ve daha nemli eller için parafin uygulaması da yaptırabilirsiniz. 
Salon eva bu hizmetlerle üçevlerde. 
Nihal Hanım'ın numarasını da buraya bırakıyorum. 
05457461608 
Umarım faydalı olmuştur. 
Hoşçakalın 💛💛💛

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara