İzleyiciler

Translate

22 Ekim 2023

Procsin Hydra boom arbutin katkılı serum

Merhaba arkadaşlar, 
Procsin hydra boom arbutinli kızarıklık karşıtı leke açıcı serumunu aldım. 


 Ürün 30 ml. Nerdeyse 2 aydır kullandım. Bitiriyorum. Nem etkisi yok. Benim cildim zaten kuru ekstra olarak krem kullandım üstüne. Yüzümde roza var kızarıklıklarima cok az azaltmış olabilir. Leke açıcı özelliği bence yok gibi. Ben birsey farketmedim. Alnımda küçük bir leke vardi hala duruyor. 
Cok popüler bir ürün şu anda ancak etkisi bence yok denecek kadar az. 
Fiyatı trendyolda 200 tl civarı. Fiyat olarak cok uygun ve dediğim gibi 2 ay gidiyor. 
Maalesef tavsiye edeceğim bir ürün değil kendisi. Bir daha kullanmam.  Denemek isteyenler için yüzde alerji vs yapmıyor. Ben cok alerjik bir bünyeye sahibim ama sorun yaratmadı. Bilginiz olsun. 
Hoscakalin 🌸

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara