İzleyiciler

Translate

21 Haziran 2017

Bursa Dermokozmetik, teoxane ürünleri, yetkili eczane ve cilt bakımı..

Merhaba,
Tüm bayanlar gibi ben de bana en fazla yararı sağlayacak ve şifa olacak kozmetik ürünümü bulmaya çalışıyorum. Özellikle roza (yüzde kızarıklık, kılcal damar problemi, yanma hissi, pütürlü genişlemiş gözenekler)  rahatsızlığından ötürü bir süre etkili ürün arayışına girmiştim.  Sanırım bu defa buldum .. ✌

                                                  🌸
Öncelikle  Bursa'da bana yardımcı olabilecek, sorularıma cevap verecek ilgili bir dermokozmetik bayisi eczane arayışına girdim.. Osmangazi'de Zafer Plaza'nın orada bulunan Plaza Eczanesini aradım. Lierac c vitaminli serum hakkında bilgi alacaktım. Beni dermokozmetik uzmanı Ebru Hanım'a yönlendirdiler. Ancak sanırım prensipleri gereği, telefonda ne ürün hakkında ne de fiyatı hakkında bilgi sahibi olabildim. Bilgi almak için oraya gitmem gerektiğini telefonda bilgi verilmediğini söylediler 😔Tabi ben de farklı yetkili eczane aramaya başladım..
                    
                                                                          🌸
Lierac ürünlerininde bayiliğini yapması gerektiği için arama alanım giderek daraldı ve ulaşım olarak bana yakın olan (en azından bilgi vermem derse giderim diye düşündüm 😕) İstanbul eczanesi ile irtibata geçtim. Dermokozmetik uzmanı Tülay Hanım ile görüşme sağladım. Lierac serumları hakkında bilgi almak istediğimi, yüzümdeki sorunları ve rahatsızlığımı anlattım. Tülay hanım büyük bir sabır ve dikkatle beni dinledikten sonra, lierac ürünlerinin de iyi olduğunu ancak benim serumdan önce, cildimi onarıcı bir ürüne ihtiyacım olduğunu söyledi. Önerilen ürün ''teoxane post procedure''.. Rahatlatıcı sıvı olarakta geçen bu ürün içerisindeki hyaluronik asit ve etken maddeleriyle cilt bariyerini onarıp güçlendirerek cildinizi roza rahatsızlığından öncesine sağlıklı olduğunuz döneme geri götürüyor. Tabiki vaadler bu yönde diyelim. Çünkü henüz kullanamadım. Kullandığımda ayrıntılı olarak paylaşımda bulunacağım. 
                                                   🌸
Tülay Hanım, ürünün tam ismini ve araştırabileceğimi, ikna olduktan sonra kullanacabileceğimi söyledi. Satış odaklı değil de, tamamen yardımcı olmak adına konuşması, beni ayrıca çok mutlu etti.Teoxane post procedure (100ml) rahatlatıcı sıvının fiyatı 185 tl civarındaymış. Sadece roza rahatsızlığı için değil, ürünün kullanım alanında belirtildiğine göre, cerrahi kozmetik işlem sonraları (lazer, ağda, estetik), tahriş olmuş ciltlerde, hassas hasarlı olan cilt yüzeylerinin tamamında, cilt bariyerini, onarıcı güçlendirici, rahatlatıcı olarak kullanılabiliyor. İçerisindeki hyaluronik asitte cilt yüzeyinin daha parlak ve daha sağlıklı bir görünüme kavuşmasında yarar sağlıyor📃📌
                                                     🌸
Ürüne ihtiyacı olanlar ayrıntılı bilgi için araştırma yapabilir, ürüne ulaşmak için İstanbul Eczanesi ile görüşebilirsiniz. Bana telefonda dahi bu kadar yardımcı olabilen ve  baskıcı bir şekilde satış odaklı çalışmayan bu eczaneyi ben sevdim güvendim.. Sizinde öyle bir arayışınız varsa görüşmenizi tavsiye ediyorum. Ayrıca sanırım şu an indirimdeler cilt bakımı ''100'' tl 'ye inmiş. Bilinçsiz güzellik merkezlerine ve oradaki kimyasal kozmetiklere maruz kalmaktansa, ya bir kliniğe ya da dermokozmetik ürünlerle etkili cilt bakımı yapan en azından hijyeninden emin olduğunuz eczanelere başvurun 💆

 Siz de araştırabilir, Bursa'da kendiniz için en iyi olan Dermokozmetik bayisi eczanenizi bulabilirsiniz シシ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara