İzleyiciler

Translate

21 Haziran 2017

PURE BEAUTY WHİTE SERİSİ DENEYİMLERİM VE ETKİLİ CİLT BAKIMLARI

Merhaba,
Cildimdeki pütürler ve siyah noktalar yüzünden üzülmeye etkili bir cilt bakımı ve temizliği için kliniğe bakıma gitmeye karar vermiştim ki, kendim yapmaya karar verdim 💪
Öncelikle burnumdaki yoğun siyah noktalardan bir türlü kurtulamadığım için, bim'den rituel de beaute siyah nokta bandı aldım.. 



Fiyatları diğer mağazalara ve markalara oranla çok çok düşük... 4,90'a aldım. Daha önce de kullanmıştım zaten. Ancak kullanımında biraz püf noktaları var. Ona dikkat etmek gerekiyor. Temiz ve hafif ıslatılmış cilde yapıştırılıyor. Üstünden bastırıp hava alıp kabarmaması sağlanıyor. Ben daha sonra üstünü ıslatmıyorum çünkü, içindeki maddeler eriyip yüzüme yayılıyor gibi hissediyorum. Bantsız yerlerde nane kokulu yapışıklık oluyor. Rahatsızlık verici bir his.. 
Yapıştırdıktan sonra 15 dk bekletiyoruz. Tamamen kuruyana kadar.. Ama bu ürünü doğru kullanım çok önemli.. İyi yapışmalı, iyi yapışssınki iyi temizlesin.. 
15 dk sonra yavaşca çıkarıyoruz burnumuzdan. Bantta siyah siyah veya benim gibi temizseniz 😎beyaz beyaz kalıntıları göreceksiniz. Burnumdaki pütürlük sadece böyle gitmedi tabiki.. Kullanılmamış bir diş fırçasıyla burnumu fırçaladım. Diadermine gül suyu içerikli  hassas ciltler için olan jeliyle köpürtüp üstüne de burnumu ve yanak bölgemin küçük bir kısmını fırçaladım 😲
Tertemiz oldu :) Evde denemeyin önermiyorum. Ben hafif hafif temizleyerek zarar görmedim. Ancak öneremem yine de.. 
Cilt temizliğini tamamladıktan sonra......
Malum bayram geldi. Ee watsons'ta da indirim var. Gittim indirimden diadermine temizleyici jel alayım dedim. Tabi oraya girince çıkmak ne mümkün!!! 
Batsın bu tüketim çılgınlığı 💲💴💵💶
Satış elemanına siyah noktalar için temizleyici sormamla beraber, hemen pure beauty white temizleyici köpük ve tonerle kendimi kasada buluverdim..
Pure beauty white serisi isminden de anlaşılacağı gibi, renk tonlarını eşitlemeye yardımcı olabilmek ve cildi derinlemesine temizlemek için geliştirilmiş. Cildimde ton farklılıkları olduğu için, white serisi önerildi. Ben de hem siyah noktalardan kurtulacak hem de cilt tonu eşitsizliğimi minumuma indirecektim..
Önce temizleme köpüğünden başlayalım,

Buna köpük demek bence doğru değil. Çünkü kremsi bir yapısı var. Diğer temizleme kremlerinden farklı olarak daha bir dümdüz krem gibi.
Nemli cildime az miktarda alıp uyguladım. O az miktardaki krem tüm cildinize yayılıp temizliyor. Kullanımı ve miktarı sayesinde çok çok bereketli bir ürün olacağı kesin.. 
Yüzümde hafiften bir gıcırtı hissi oluştu. O hissi sevmiyorum..Ama çok kızartmayan alerjik bünyemi yormayan bir jel.. 
Yıkayıp kuruladıktan sonra pure beauty white toneri pamuğa döküp yüzüme uyguladım.. 
Zaten hafiften yüzümde gerginlik vardı temizleyiciden dolayı. Toneri de uygulayınca yanak bölgem alnım daha da gerildi ve bulaşık sabunuyla yıkamışım gibi bir gıcırtı hissi, kızarıklık 😫
Tamam benim cildim problemli ve çok hassas ama gerginlik hissi kötü..

                                                     🌸 

1 saat sonra kendi rengime geri döndüm.. Seti bırakmadım. Günde iki defa kullanılan  (sabah-akşam) ürünlere devam ettim. Cildim yavaş yavaş ürünlere alışmaya başladı sanırım. Artık toner eskisi gibi kızartmıyor ve gözeneklerimin sıkılaşmaya başladığını fark ettim. Temiz bir cilt her daim genç ve güzeldir. Siyah noktalardan arınan cildin gözenekleri sıkılaşmaya başlar. Siyah nokta olmayınca kirli görüntü ortadan kalkar ve cilt daha aydınlık, parlak olur. Halen bu ikiliye devam ediyorum. En azından bitene kadar kullanacağım. Daha sonra belki almayabilirim.. Toner ve temizleyici de bulgar gül suyu, japon çiçekleri gibi doğal etken maddeleri bulunuyor. Cildime diğerleri kadar zarar vermez düşüncesiyle aldım diyebilirim. Ancak herkesin cildi bir değil.

                                                     🌸

 Cildimiz için  neyin iyi olacağını küçük dokunuşlarla sadece biz bilebiliriz...  Özellikle pure beauty'nin cc kremine müdavimlerden olan ablam, bu markanın ''kremi hariç''  (nemlendiricili mavi kapaklı) her şeyine bayılıyor ve cildine de çok iyi geldiğini söyleyebilirim. Her şeyin sivilceye neden olduğu bir yapıya sahipken kullanmaya başladığı pure beauty ürünleriyle  cildinde sivilce çıkmıyor 🎉🎈 Bu yüzden düzenli olarak bu markanın ürünlerini kullanmaya devam ediyor.. Bakalım bende de değişiklik olursa mutlaka yazarım. Şimdilik devam ジ Ayrıca belirtmek istediğim bir şey daha var. Toner içerisindeki etken maddelerden dolayı güneş koruması da sağlıyormuş 😇  Tek fiyatları 20 küsür, ikisini 43 tl'ye aldım.. Fiyatlar da çok uçuk değil.. Kullanılabilir ;) 

                                                    🌸
Hoşçakalınnn 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara