İzleyiciler

Translate

18 Ocak 2021

Bursa Nilüfer'de Cilt Bakımı Önerisi Jet Beauty Studio Güzellik

 Merhaba ❤

Stresli yoğun hayatımızda biz içten cildimizde dıştan yıpranmayı sürdürüyor. Yanlış kullandığımız kozmetikler sivilce siyah nokta yaparken cildi iyi temizlememekte gözenekleri tıkayıp cildimizi daha da kötüleştiriyor. 

Cilt  bakımı yaptırmayı hiç sevmeyen alerjik hassas bir tene sahip olduğumdan dolayı, çok düzenli olarak cilt bakımına gitmiyorum. Çünkü cildim çok kızarır 🙈 Ancak özlüce'de bulunan jet beauty studio güzellik merkezine gittikten sonra fikrim değişti:) Birçok firmayı ve markayı denemiş olan ben Jet Beauty profesyonelliğine hayran kaldım. Şöyle ki Jet beauty de Nuray Hanım cilt bakımlarını yapıyor. Işinde oldukça profesyonel olduğunu cilt bakimi yapılırken anlıyorsunuz zaten.  Öncesinde makyaj temizleme daha sonra buhar daha sonra siyah nokta sıkma tabiki komedon yardımıyla ve bazen ellerle daha sonra ciltteki ölü hücrelerden arınma maske nemlendirme ve bitiş... Sonunda size tertemiz bir cilt vaadediyor. Ciddi anlamda hızlı ve pratik ellerde olacaksınız. Fiyat olarak çok uygunlar 150 tl. Hicbir cilt bakımından mutlu ayrılmamış ben bile mutlu ayrıldım. Küçük şirin bir güzellik merkezi. Ama profesyonel eller. 

Düzenli cilt bakımı yaptırmanın faydalarini illaki biliyorsunuzdur. Eğer denemek isterseniz birşey kaybetmezsiniz diye düşünüyorum. Müdavimi de olabilirsiniz bunu da belirtmek isterim:) Şiddetle ve güvenle tavsiye ettiğimi belirtir lüks geniş ama amatör ellerdense bu işletmeye bir uğramanızı tavsiye ederim. 


Herkese sağlıklı tertemiz ciltler diliyorum 😙 

Hoşçakalin efendim  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogda Ara